środa, 21 listopada 2012

Seriale

Hej <3
Dzisiaj post o moich ulubionych serialach. Teraz aż tak często nie oglądam, bo nie mam czasu. Ale w weekendy jak najbardziej jestem na TAK!! <3

1. Pamiętniki wampirów.
Jestem w grupie Deleny, choć trochę będzie mi żal Stefana. Dlatego chcę, żeby Katherine była ze Stefanem, Damon z Eleną, a Caroline z Klausem :) 


2.90210
Super serial. Choć denerwuje mnie, że prawie każdy z każdym już chodził. I nie wiem czemu Ian zniknął ;/  Ale teraz kibicuje Liamowi i Annie. Zmiany wyglądu bohaterów są fascynujące!



3.Słodkie Kłamstewka
Kiedy myślę, że wiem kim jest A, to następuje zwrot akcji i nie mogę się domyślić. Wszystkie 4 dziewczyny są ładne. Nie wiem która najładniejsza! Podoba mi się styl Arii. Jestem zafascynowana Jasonem.

4.Rodzinka pl
Jeden z najlepszych polskich seriali. Zawsze najbardziej lubiłam Tomka i Kacperka, ale w 3 sezonie najmłodszy z braci zrobił się jakiś dziwny. Teraz polubiłam Kubę. Ale i tak najsłodszy jest ten najmniejszy!! :)

5. Plotkara
Kiedyś to był mój najlepszy serial! Przestałam go oglądać, gdy Jenny (Taylor Momsen) rozstała się z Natem. Ja tak bardzo chciałam, żeby byli razem!! No nic... Chyba znowu zacznę go oglądać, bo jestem ciekawa co było dalej...

I wiele, wiele innych, które oglądam czasami. 
Jak wam się podoba mój wybór? Jakie seriale górują na waszych listach?



5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze <3 !